Politică de confidențialitate

POLITICA de confidentialitate

pentru website-ul emc.acceptromania.ro

Aplicabilă începând cu data de 26 septembrie 2022

Noi suntem Asociația ACCEPT, persoană juridică fără scop patrimonial, cu sediul în București, Str. Lirei nr. 10, Sector 2, număr de înregistrare în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor 6727, cod unic de înregistrare fiscală 9603102 și, prin această politică de confidențialitate dorim să te informăm cum prelucrăm datele tale cu caracter personal atunci când vizitezi acest website.

Platforma EMC Accept face parte din proiectul “Organizing for Change”, implementat de Accept în parteneriat cu organizațiile Euroregional Center for Public Initiatives (ECPI), Sens Pozitiv, Rise Out, Identity.Education, Pride România și finanțat de Elton John AIDS Foundation.

Pe scurt, în această politică generală legată de vizitarea website-ului, vei afla despre cum prelucrăm anumite informații atunci când vizitezi website-ul și când îți creezi cont de utilizator. Scopul acestor prelucrări este legat de accesul tău la conținutul educațional reprezentat de cursurile disponibile pe website. Vom păstra datele date atât timp cât este necesar acestor scopuri și îți vom respecta drepturile legate de protecția datelor personale. Mai jos găsești informații relevante și detaliate.

  1. CUM COLECTĂM DATELE PERSONALE

Datele personale prelucrate prin website-ul nostru sunt:

1.1. Date furnizate de tine în mod direct

  1. Crearea contului de utilizator

Pentru a-ți putea crea un cont de utilizator, este necesar să ne pui la dispoziție adresa e-mail. Vom utiliza adresa pentru a-ți configura contul, pentru a-ți transmite notificări cu privire la situația contului tău și pentru a comunica în legătură cu proiectul de cursuri EMC. Prelucrăm aceste date personale în temeiul executării contractului cu tine reprezentat de acceptarea Termenilor și Condițiilor de utilizare a portalului EMC Accept.

Prelucrăm adresa de e-mail pe durata în care contul tău de utilizator este activ După dezactivarea contului (la cerere sau la finalizarea proiectului în cadrul căruia platforma este disponibilă public), datele aferente acestuia vor fi șterse, fiind păstrată doar diploma timp de 2 ani de la finalizarea proiectului.

Conturile de utilizator se pot dezactiva prin trimiterea unui e-mail cu această solicitare la adresa emc@acceptromania.ro.

  1. Emiterea diplomelor

În urma parcurgerii cursurilor de pe platformă, vei primi o diplomă emisă de Asociația ACCEPT. În acest scop, avem nevoie de datele tale de identificare constând în nume, iar dacă diplomele fac parte din programul de Educație Medicală Continuă, vom avea nevoie și de cod CUIM (pentru medici) sau CNP (pentru asistenți). Prelucrăm aceste date personale în temeiul executării contractului cu tine reprezentat de acceptarea Termenilor și Condițiilor de utilizare a portalului EMC Accept (emiterea diplomelor făcând parte din programul nostru de cursuri).

Păstrăm datele personale prelucrate în acest scop timp de 2 ani de la finalizarea programului de cursuri EMC Accept.

  1. Participarea la webinarii

Înscrierea și participarea la webinariile disponibile pe Platforma EMC Accept se vor face prin intermediul unor platforme terțe (spre exemplu, Zoom). În acest scop, vom avea nevoie de datele tale constând în adresa e-mail și nume. Prelucrăm aceste date în temeiul executării contractului cu tine reprezentat de acceptarea Termenilor și Condițiilor de utilizare a portalului EMC Accept (disponibilitatea webinariilor făcând parte din programul nostru de cursuri).

Păstrăm datele personale prelucrate în acest scop timp de 2 ani de la finalizarea programului de cursuri EMC Accept.

  1. Atunci când ne conthttps://emc.acceptromania.ro/politica-privind-cookie/actezi pentru solicitări de orice tip

Ne poți contacta prin intermediul detaliilor puse la dispoziție pe website (prin e-mail, telefonic). Vom prelucra datele tale de contact, precum și alte informații pe care alegi să ni le transmiți.

Prelucrăm acest date personale în baza interesului nostru legitim, pentru a răspunde la întrebările și solicitările tale. Vom reține aceste date pentru o perioadă maximă de 3 ani de la ultima interacțiune cu tine sau până la solicitarea ta de ștergere a acestora (în măsura în care se aplică dreptul de ștergere).

1.2. Date observate în urma navigării pe website

Site-ul nostru web colectează anumite informații în mod automat și le stochează în fișiere log. Informațiile pot include adresele protocolului de internet (IP), regiunea sau locația generală unde computerul sau dispozitivul tău accesează internetul, tipul browser-ului, sistemul de operare și alte informații privind utilizarea site-ului web, inclusiv un istoric al paginilor pe care le vizualizezi. Utilizăm aceste informații pentru a ne ajuta să concepem site-ul nostru astfel încât să corespundă cat mai bine nevoilor utilizatorilor noștri.

De asemenea, putem utiliza adresa ta de IP pentru a ne ajuta să diagnosticăm problemele pe care le avem cu serverul nostru și pentru a administra website-ul nostru, pentru a analiza tendințe, a urmări fluctuațiile vizitatorilor și a aduna informații demografice generale care să ne ajute să identificăm preferințele vizitatorilor. Aceste date sunt păstrate pe durata derulării proiectului în cadrul căruia am dezvoltat Platforma EMC Accept.

Site-ul nostru web utilizează, de asemenea, cookie-uri și tehnologii similare, despre care poți citi pe larg în politica noastră privind cookie-urile.

  1. CUI DEZVĂLUIM DATELE PERSONALE

Vom divulga datele tale cu caracter personal doar în scopurile și către persoanele descrise mai jos. Vom lua măsurile adecvate pentru a asigura faptul că datele tale sunt prelucrate, securizate și transferate conform legii aplicabile.

2.1. Dezvăluirea datelor către diverse entități terțe

Vom putea dezvălui datele tale personale unor terți în următoarele situații:

        1. societăților care ne furnizează produse și servicii, cum ar fi:

          1. Medacces Communications SRL (prestatorul de servicii care administrează website-ul nostru);
          2. furnizorii de sisteme de tehnologia informației și suport, inclusiv arhivarea e-mail-urilor, serviciile de back-up și recuperare în caz de dezastru și securitate cibernetică.
        2. alte entități, cum ar fi autorități și instituții publice, contabili, auditori, avocați și alți consultanți profesioniști externi, doar atunci când activitatea lor impune cunoașterea datelor sau atunci când legea ne impune să le divulgam;
        3. organizații neguvernamentale implicate în proiect, doar în măsura în care este necesară cunoașterea de către acestea a informațiilor, pentru gestionarea sau soluționarea anumitor probleme cu care suntem sesizați.

Menționăm că în cadrul p „Organizing for Change” este necesar să trimitem raportări către organizația Elton John AIDS Foundation (cu sediul în Marea Britanie) care este finanțatoarea acestui proiect. Rapoartele nu conțin date personale, ci informații agregate de tipul: câți medici s-au înscris pentru cursuri/ câte persoane au accesat cursurile/ specialitatea medicilor înscriși etc.

De asemenea, putem divulga datele tale cu caracter personal către alți terți:

        1. în cazul în care ne soliciți sau ne dai acordul în acest sens;
        2. persoanelor care pot demonstra că dețin autoritatea legală de a acționa în numele tău;
        3. în cazul în care este interesul nostru legitim să facem acest lucru pentru a administra, extinde sau dezvolta activitatea;
        4. în cazul în care avem obligația de a dezvălui datele tale personale pentru a respecta o obligație legală sau o solicitare din partea autorităților.
  1. TRANSFERURI DE DATE ÎN AFARA SPAȚIULUI ECONOMIC EUROPEAN (see)

În general prelucrăm datele tale personale în cadrul SEE și nu transferăm sau divulgăm datele tale personale terților din afara SEE. În cazul în care vom utiliza furnizori din afara SEE, care ar putea avea acces la datele tale, vom lua măsurile adecvate pentru a asigura faptul că aceștia protejează informațiile tale cu caracter personal în mod adecvat, în conformitate cu această politică. Aceste măsuri includ, în cazul prestatorilor de servicii cu sediul în alte țări în afara SEE, garanția reprezentată de decizia de adecvare emisă de Comisia Europeană sau încheierea acordurilor contractuale standard aprobate de Comisia Europeană.

  1. DREPTURILE TALE

În calitate de persoană vizată, potrivit legii, ai anumite drepturi cu privire la modul în care îți prelucrăm datele. Vom respecta drepturile tale individuale și vom aborda motivele tale de îngrijorare în mod adecvat.

        1. Dreptul de retragere a consimțământului: Atunci când ți-ai exprimat consimțământul pentru prelucrarea datelor tale cu caracter personal, îți poți retrage consimțământul în orice moment.
        1. Dreptul la rectificare: Poți beneficia din partea noastră de o rectificare a datelor cu caracter personal care te vizează, dacă acestea sunt incorecte sau incomplete.
        2. Restricționare: Poți obține din partea noastră restricționarea prelucrării datelor tale personale Acest drept este aplicabil dacă:
        1. Dreptul la acces: Poți solicita informații legate de datele personale pe care le deținem despre tine, inclusiv informații legate de categoriile de date pe care le deținem sau pe care le controlăm, pentru ce sunt folosite acestea, durata prelucrării și cui sunt divulgate aceste date, dacă este cazul. Îți vom furniza o copie a datelor tale cu caracter personal la cerere. Dacă soliciți alte copii ale datelor tale cu caracter personal, atunci îți putem percepe un onorariu rezonabil bazat pe costurile administrative.
        2. Dreptul la ștergerea datelor: Ai dreptul de a ne solicita să îți ștergem datele cu caracter personal pe care le prelucrăm în privința ta. Trebuie să ne conformăm acestei solicitări dacă prelucrăm datele tale cu caracter personal, exceptând datele care sunt necesare:
        1. Dreptul la obiecție: Poți obiecta, în orice moment, cu privire la prelucrarea datelor tale cu caracter personal din cauza situației tale specifice, cu condiția ca prelucrarea să nu se bazeze pe consimțământul tău, ci pe interesele noastre legitime sau cele ale unui terț. În acest caz, nu vom mai prelucra datele tale cu caracter personal, decât dacă putem demonstra temeiurile legitime care ne obligă și un interes care prevalează pentru prelucrare sau pentru formularea, exercitarea sau apărarea unor acțiuni în justiție. Dacă obiectezi cu privire la prelucrare, te rugăm să indici dacă dorești, de asemenea, ca datele tale cu caracter personal să fie șterse, în caz contrar acestea urmând a fi doar limitate.

Poți obiecta întotdeauna cu privire la prelucrarea datelor tale cu caracter personal pentru marketing-ul direct care s-a bazat pe interesul nostru legitim, indiferent de oricare motiv. Daca marketingul s-a bazat pe consimțământul tău, îți poți retrage consimțământul.

        1. Dreptul de a formula o plângere: În cazul în care ai o nemulțumire, te rugăm să ne anunțați mai întâi pe noi, pentru a încerca să remediem situația. Dacă nu reușim, te puteți adresa Autorității Naționale pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, prin procedura descrisă pe website-ul lor: http://dataprotection.ro/?page=Plangeri_RGPD&lang=ro

De remarcat:

  1. INFORMAȚII DE CONTACT

Te rugăm să ne adresezi întrebările și cererile tale despre protecția datelor personale urmând instrucțiunile de contact din secțiunea acestui website sau direct prin e-mail la adresa emc@acceptromania.ro.

  1. MODIFICĂRI ALE ACESTEI POLITICI

Această politică poate fi modificată ori de cate ori considerăm necesar, urmând să fie adusă la cunoștință prin postarea pe website-ul nostru.

Cursurile prezentate NU sunt în prezent creditate la Colegiul Medicilor din România.
Platforma se află în faza de testare și pilotare.
Apreciem participarea dumneavoastră în acest demers și vă asigurăm de calitatea informațiilor prezentate.