POLITICA de confidentialitate
pentru website-ul emc.acceptromania.ro
Aplicabilă începând cu data de 26 septembrie 2022
Noi suntem Asociația ACCEPT, persoană juridică fără scop patrimonial, cu sediul în București, Str. Lirei nr. 10, Sector 2, număr de înregistrare în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor 6727, cod unic de înregistrare fiscală 9603102 și, prin această politică de confidențialitate dorim să te informăm cum prelucrăm datele tale cu caracter personal atunci când vizitezi acest website.
Platforma EMC Accept face parte din proiectul “Organizing for Change”, implementat de Accept în parteneriat cu organizațiile Euroregional Center for Public Initiatives (ECPI), Sens Pozitiv, Rise Out, Identity.Education, Pride România și finanțat de Elton John AIDS Foundation.
Pe scurt, în această politică generală legată de vizitarea website-ului, vei afla despre cum prelucrăm anumite informații atunci când vizitezi website-ul și când îți creezi cont de utilizator. Scopul acestor prelucrări este legat de accesul tău la conținutul educațional reprezentat de cursurile disponibile pe website. Vom păstra datele date atât timp cât este necesar acestor scopuri și îți vom respecta drepturile legate de protecția datelor personale. Mai jos găsești informații relevante și detaliate.
Datele personale prelucrate prin website-ul nostru sunt:
furnizate direct de tine (de exemplu, când îți creezi cont de utilizator, când ne contactezi prin intermediul datelor de contact pe care ți le punem la dispoziție);
observate de noi atunci când navighezi pe site-ul nostru web (cookie-uri, IP etc.).
1.1. Date furnizate de tine în mod direct
Pentru a-ți putea crea un cont de utilizator, este necesar să ne pui la dispoziție adresa e-mail. Vom utiliza adresa pentru a-ți configura contul, pentru a-ți transmite notificări cu privire la situația contului tău și pentru a comunica în legătură cu proiectul de cursuri EMC. Prelucrăm aceste date personale în temeiul executării contractului cu tine reprezentat de acceptarea Termenilor și Condițiilor de utilizare a portalului EMC Accept.
Prelucrăm adresa de e-mail pe durata în care contul tău de utilizator este activ După dezactivarea contului (la cerere sau la finalizarea proiectului în cadrul căruia platforma este disponibilă public), datele aferente acestuia vor fi șterse, fiind păstrată doar diploma timp de 2 ani de la finalizarea proiectului.
Conturile de utilizator se pot dezactiva prin trimiterea unui e-mail cu această solicitare la adresa emc@acceptromania.ro.
Emiterea diplomelor
În urma parcurgerii cursurilor de pe platformă, vei primi o diplomă emisă de Asociația ACCEPT. În acest scop, avem nevoie de datele tale de identificare constând în nume, iar dacă diplomele fac parte din programul de Educație Medicală Continuă, vom avea nevoie și de cod CUIM (pentru medici) sau CNP (pentru asistenți). Prelucrăm aceste date personale în temeiul executării contractului cu tine reprezentat de acceptarea Termenilor și Condițiilor de utilizare a portalului EMC Accept (emiterea diplomelor făcând parte din programul nostru de cursuri).
Păstrăm datele personale prelucrate în acest scop timp de 2 ani de la finalizarea programului de cursuri EMC Accept.
Participarea la webinarii
Înscrierea și participarea la webinariile disponibile pe Platforma EMC Accept se vor face prin intermediul unor platforme terțe (spre exemplu, Zoom). În acest scop, vom avea nevoie de datele tale constând în adresa e-mail și nume. Prelucrăm aceste date în temeiul executării contractului cu tine reprezentat de acceptarea Termenilor și Condițiilor de utilizare a portalului EMC Accept (disponibilitatea webinariilor făcând parte din programul nostru de cursuri).
Păstrăm datele personale prelucrate în acest scop timp de 2 ani de la finalizarea programului de cursuri EMC Accept.
Atunci când ne conthttps://emc.acceptromania.ro/politica-privind-cookie/actezi pentru solicitări de orice tip
Ne poți contacta prin intermediul detaliilor puse la dispoziție pe website (prin e-mail, telefonic). Vom prelucra datele tale de contact, precum și alte informații pe care alegi să ni le transmiți.
Prelucrăm acest date personale în baza interesului nostru legitim, pentru a răspunde la întrebările și solicitările tale. Vom reține aceste date pentru o perioadă maximă de 3 ani de la ultima interacțiune cu tine sau până la solicitarea ta de ștergere a acestora (în măsura în care se aplică dreptul de ștergere).
1.2. Date observate în urma navigării pe website
Site-ul nostru web colectează anumite informații în mod automat și le stochează în fișiere log. Informațiile pot include adresele protocolului de internet (IP), regiunea sau locația generală unde computerul sau dispozitivul tău accesează internetul, tipul browser-ului, sistemul de operare și alte informații privind utilizarea site-ului web, inclusiv un istoric al paginilor pe care le vizualizezi. Utilizăm aceste informații pentru a ne ajuta să concepem site-ul nostru astfel încât să corespundă cat mai bine nevoilor utilizatorilor noștri.
De asemenea, putem utiliza adresa ta de IP pentru a ne ajuta să diagnosticăm problemele pe care le avem cu serverul nostru și pentru a administra website-ul nostru, pentru a analiza tendințe, a urmări fluctuațiile vizitatorilor și a aduna informații demografice generale care să ne ajute să identificăm preferințele vizitatorilor. Aceste date sunt păstrate pe durata derulării proiectului în cadrul căruia am dezvoltat Platforma EMC Accept.
Site-ul nostru web utilizează, de asemenea, cookie-uri și tehnologii similare, despre care poți citi pe larg în politica noastră privind cookie-urile.
Vom divulga datele tale cu caracter personal doar în scopurile și către persoanele descrise mai jos. Vom lua măsurile adecvate pentru a asigura faptul că datele tale sunt prelucrate, securizate și transferate conform legii aplicabile.
2.1. Dezvăluirea datelor către diverse entități terțe
Vom putea dezvălui datele tale personale unor terți în următoarele situații:
Menționăm că în cadrul p „Organizing for Change” este necesar să trimitem raportări către organizația Elton John AIDS Foundation (cu sediul în Marea Britanie) care este finanțatoarea acestui proiect. Rapoartele nu conțin date personale, ci informații agregate de tipul: câți medici s-au înscris pentru cursuri/ câte persoane au accesat cursurile/ specialitatea medicilor înscriși etc.
De asemenea, putem divulga datele tale cu caracter personal către alți terți:
În general prelucrăm datele tale personale în cadrul SEE și nu transferăm sau divulgăm datele tale personale terților din afara SEE. În cazul în care vom utiliza furnizori din afara SEE, care ar putea avea acces la datele tale, vom lua măsurile adecvate pentru a asigura faptul că aceștia protejează informațiile tale cu caracter personal în mod adecvat, în conformitate cu această politică. Aceste măsuri includ, în cazul prestatorilor de servicii cu sediul în alte țări în afara SEE, garanția reprezentată de decizia de adecvare emisă de Comisia Europeană sau încheierea acordurilor contractuale standard aprobate de Comisia Europeană.
În calitate de persoană vizată, potrivit legii, ai anumite drepturi cu privire la modul în care îți prelucrăm datele. Vom respecta drepturile tale individuale și vom aborda motivele tale de îngrijorare în mod adecvat.
contești corectitudinea datelor tale personale, pentru perioada de care avem nevoie pentru a verifica corectitudinea,
prelucrarea este nelegală dacă soliciți restricționarea prelucrării în locul ștergerii datelor tale personale,
nu mai avem nevoie de datele tale personale dar tu le soliciți pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea pretențiilor legale, sau
ai obiecții legate de prelucrare în timp ce noi verificăm dacă motivele noastre întemeiate prevalează.
pentru exercitarea dreptului la libertatea de exprimare și informare;
pentru conformarea cu o obligație legala care ne angajează;
pentru atingerea scopurilor în interes public, în scopuri științifice sau istorice sau în scopuri statistice; sau
pentru formularea, exercitarea sau apărarea unor acțiuni în justiție.
Poți obiecta întotdeauna cu privire la prelucrarea datelor tale cu caracter personal pentru marketing-ul direct care s-a bazat pe interesul nostru legitim, indiferent de oricare motiv. Daca marketingul s-a bazat pe consimțământul tău, îți poți retrage consimțământul.
De remarcat:
Perioada de timp: Vom încerca să soluționăm cererea ta în termen de o lună de zile, termen care poate fi prelungit cu maxim doua luni, din motive specifice legate de un anumit drept legal sau de complexitatea cererii tale. În toate cazurile, dacă acest termen este prelungit, te vom informa cu privire la durata prelungirii și motivele care au condus la aceasta.
Lipsa identificării: În unele cazuri, este posibil să nu îți putem găsi datele cu caracter personal pe baza elementelor de identificare pe care le-ai indicat în cererea ta. În asemenea cazuri, în care nu te putem identifica drept persoană vizată, nu ne putem conforma solicitării tale de a îți exercita drepturile legale descrise în prezenta secțiune, decât dacă ne furnizezi informații suplimentare care să permită identificarea ta. Te vom informa și îți vom oferi posibilitatea de a furniza asemenea detalii suplimentare.
Exercitarea drepturilor: Pentru a exercita drepturile tale, te rugăm să ne contactezi în scris (inclusiv electronic) la detaliile de contact furnizate în secțiunea de mai jos.
Te rugăm să ne adresezi întrebările și cererile tale despre protecția datelor personale urmând instrucțiunile de contact din secțiunea acestui website sau direct prin e-mail la adresa emc@acceptromania.ro.
Această politică poate fi modificată ori de cate ori considerăm necesar, urmând să fie adusă la cunoștință prin postarea pe website-ul nostru.
Cursurile prezentate NU sunt în prezent creditate la Colegiul Medicilor din România.
Platforma se află în faza de testare și pilotare.
Apreciem participarea dumneavoastră în acest demers și vă asigurăm de calitatea informațiilor prezentate.